איך למשוך גולשים לאתר בעזרת שאלוני playbuzz (ששינו ל EX.CO) ו- buzzfeed?

יעל בבא

נכתב ע"י יעל בבא

ניתן לראות את הפופולאריות הגוברת של שאלוני האישיות באתרים השונים, אנשים אוהבים לענות עליהם וכך השאלונים מגבירים את התנועה לאותם אתרים שמשתמשים בהם.

בניו- יורק טיימס ניסו לגלות את הקסם שעומד מאחורי השאלונים האלה, הם בדקו כ- 1000 שאלונים וראו כי הסוד טמון באינטרקציה עם הגולש. הנה כמה טיפים לבניית שאלונים שבאמת ימשכו את הקהל שלכם!

קרא לילד בשמו

80% מהאנשים יקבלו החלטה לגבי קריאת מאמר לפי הכותרת, לכן עליך להשקיע ולחשוב על שם יצירתי שימשוך את הגולש, כך שהוא ירצה לענות על השאלון.

השימוש במילה "באמת" בתוך כותרת השאלון הופכת כל מבחן ידע לאתגר של ממש: " כמה אתה באמת יודע על נשים?".

השוואה לסלבס

החלום הרטוב של כל גולש הוא שיגידו לו שהוא דומה לאחד השחקנים השווים של הוליווד. הוכחה לכך היא שבוע הכפילים שמסרב להעלם וצץ כל פעם מחדש אצלינו בפייסבוק, לדוגמה: " מי השחקנית שתגלם אותך בסרט על חייך". זהו למעשה שאלון אישיות שמוסיף דמויות מפורסמות כדי לפלפל את העניינים.

השאלונים האלו בעצם מנצלים את התכונה האנושית הממכרת שלנו לדעת יותר על עצמנו.

סלבס

תזרום בשיחה עם הגולשים שלך

כמו שבחיים האמיתיים התשובות לשאלות לא מסתכמות ב"כן, לא , לפעמים" כך חשוב שגם התשובות האפשריות בשאלון שלך יקלעו יותר לחיים של הגולשים ויצרו אינטרקציה אישית יותר.

עם זאת, יחד עם אמיתיות התשובות חשוב שהן לא תהיינה משעממות, לכן עליך להוציא לאור את הסופר החבוי בך ולמצוא את הסגנון שמתאים לך.

תן חיוך- הכל לטובה!

אנשים אוהבים לשמוע כמה הם מדהימים ופחות אוהבים שמאבחנים אותם בכל מיני בעיות כאלו ואחרות. לכן חשוב לומר רק דברים חיוביים. זה אולי נשמע קל להשאר חיוביים, אבל זה לא. אז הנה כמה טיפים איך ללטף את האגו של הגולשים מבלי להראות מאולץ או מזוייף:

  • השתמש בהפכים – "אתה יכול להיות מסמר המסיבה אבל לפעמים אתה צריך את השקט שלך". ההצהרה הזו מכסה כמעט את כולם וגורמת לגולש להרגיש טוב כלפי עצמו.
  • השתמש בפרטים כלליים – "בדברים מסויימים אתה ממש מדהים ובדברים אחרים פחות- וזה בסדר". גם הצהרה זו היא אוניברסלית ויכולה לדבר לכולם.
  • השתמש בהקבלה – "אתה ממש כמו ויל סמית!". הקבלה למישהו מפורסם שנתפס כמגניב מבלי באמת לומר כלום על תכונות אופי.

חיובי

השתמש בתמונות

מחקרים מראים כי שאלונים עם תמונות מושכים כ50% יותר גולשים משאלונים ללא תמונות. התמונות שוברות את הפורמט של השאלונים האקדמיים ובכלל המוח שלנו אוהב לחפש פרצופים בכל מקום- אז בבקשה.

קצר וקולע

הקשב שלנו באינטרנט נמשך 60 שניות, לכן שאלון ממוצע של פלייבאז כולל כ-10 שאלות וניתן לסיים אותו תוך פחות מדקה. הכנס לשאלון את השאלות שמכוונות באופן מדוייק יותר לתוצאות השונות והיפטר מהמיותר.

 

השאר תגובה

צרו איתנו קשר

פוסטים נוספים

בעולם הדיגיטלי התחרותי של ימינו, משווקים ובעלי אתרים נדרשים להיות ערניים ומעודכנים בכל רגע נתון. לא מספיק רק ליצור תוכן איכותי ולקוות שהקהל יגיע

על פי ההגדרה היבשה "פרומפט הוא סוג של קלט בדוגמת הנחיה, שאלה או שאילתה המוזנת לתוך מודל שפה או בינה מלאכותית, כדי לקבל תצר

בעידן הדיגיטלי זמן הוא קריטי, וזה נכון גם בעולם ה-SEO. אחד האתגרים הגדולים ביותר לבעלי אתרים הוא להבטיח שדפים מהאתר שלהם מתאנדקסים במהירות על

גוגל דיסקבר (או ה- FEED של גוגל) הוא הממשק של גוגל שממליץ על תכנים רלוונטיים ישירות מתוך אפליקציית גוגל במובייל (אנדרואיד/אפל).   כחלק מהתהליך שבו

בגלישה באתרי אינטרנט או בקריאת מגזינים ועיתונים אנחנו ניתקל ב3 סוגים עיקריים של כתיבה: מאמר , ידיעה חדשותית וכתבה. ההבדלים ביניהם לא תמיד ברורים

אחד הנושאים שכל איש SEO (כולל אני בשנים האחרונות) נוהג לציין את חשיבותו בהקשר של מחקר מילים וכתיבת תוכן SEO לאתר, הוא נושא ה-